czwartek, 5 lipca 2018

Ufaj, synu...

Tekst Ewangelii na dziś: Mt 9, 1-8

Dziś Jezus w swoim Słowie wzywa mnie do ufności. Ufaj, dziecko! Zaufaj Mi, że w sytuacji, w której się teraz znajdujesz, Ja jestem.

Ufność Panu Bogu nie zawsze jest taka oczywista. Gdy doświadcza się lęków, obaw, jakiejś niepewności, co przyniosą następne dni, gdy oczekuje się na pewne ważne wydarzenia, decyzje - nie zawsze tak łatwo zwracam się do Pana Boga. Szatan chce, żebym pływał w moim lęku, w poczuciu, że nie dam rady, że przegram te wydarzenia. Ale Jezus mówi: Ufaj, dziecko! I pierwszą rzeczą, jaką dodaje, jest: Odpuszczają ci się twoje grzechy. Jezus daje mi swoje miłosierdzie i pokój.

Zaufać Bogu... To nie znaczy, że już nigdy nie będę się bał. Ale będę mógł z Jezusem ten lęk przekroczyć. O to dzisiaj się módlmy dla każdego z nas.

Duchu Święty, który leczysz nasze dusze i ciała - przyjdź ze swoją łaską!
Maryjo - Ucieczko grzeszników i Uzdrowienie chorych - módl się za nami i obroń nas przed szatanem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz